10 april 2012

Boomshakalacka!



Hejsan hoppsan i galoppsan!
Känner mig stark idag, det blir så när man sprutar vilt med Ajax! Jag älskar Ajax, bästa doften ever!
Blir nog lite hög till och med....
Har försökt städat lite här hemma eller rättare sagt plockat undan lite. Man har grejer överallt och litetill.
Skulle behöva tvätta mina fönster också fast det skippar jag idag, är världsbäst på att skjuta upp saker till morgondagen.
I kväll kommer mina kompisar, det ska bli kul. Hoppas dom gillar fikat och hoppas det räcker.
 Men känner jag dom rätt så bantar väl alla inför Beach 2012. Klena typer det där!

Ska dra iväg en repa till Willys nu, har glömt lite grejer som behövs till dagens middag.
Blir skaldjursrisotto som familjen får sleva i sig när dom kommer hem i skift.

Over and out från Pettssonska


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar