13 april 2012



Bestämde i morse att jag skulle sova länge, och så blev det. Vaknade vid 14.30 av att Gustav jamade högt utanför. Han hade då ledsnat att vara ute alldeles ensam. Lilla parveln!
Den obligatoriska fredagshandlingen med glad mor uteblev. Hon behövde inte handla något idag sa hon när jag ringde, och sen så går det bussar dit också tillade hon. Aha!?

Har inte gjort så mycket under eftermiddagen mest slappat, druckit kaffe och surfat.  Dom grejerna jag är bra på med andra ord.
Idag gjorde jag gratinerad blomkål till middag. Till det åt vi rester av påskens helgskinka. Var mycket gott, och mättande. Och bedrövligt lite PP.
Måste tvinga i mig lite kvällsfika senare....jobbigt läge.....!

Efter middagen var det powerwalk som stod på programmet. Det regnade när jag gick och det fortsatte så hela promenaden. I 70 minuter travade jag runt, när jag kom hem var jag blöt,  modell dränkt katt!
Men det gör inget, det torkar.

Nu har jag landat i soffan och tittar på Ola-Connys och Morgans reseprogram. Dom är på Kanarieöarna och har sånt där "old inclose".......haha, vilka dårar!
Om exakt två veckor befinner jag mig i Ullared med bästa vännerna. Längtar så!
Vi kommer som vanligt ha garanterat kul! Det har man på Gekås.....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar