10 april 2012

Gofika!



Så har vi klarat av Tackochhejdåfikat för mina föredettingar på natten på Pomona. Vi hade det trevligt, lite trångt men som man så skämtsamt brukar säga "Finns det hjärterum så finns det stjärterum".
 Tror vi var 13 stycken fikasugna så kaffemaskinen gick för högtryck.
Fick såklart jättefina presenter, det var ju liksom det som var baktanken.....haha, skoja förstås.
Lite bilder tog jag men mest fokus la jag på att försöka vara trevlig och chittchatta med alla.
Kanske är sista gången man ser dom, vad vet jag?
Okej här kommer kvällens bildskörd, håll i hatten!


 Cheesecakebrownie med hallongrädde


 Kladdkakecupcakes med gräddklick och halv mubbeloo, som Emilie sa om jordgubbe för ett par år sen. Typ 25 år sen kanske....tiden går men skönheten består.


 Hallonmacarones i lite varierad storlek (svårt att spritsa) och mina nu vida berömda jättebullar.


 Dukat för kafferep!


Vänster planhalva samlad!


Och här har vi höger planhalva!


 Vissa valde lite bekvämare sittmöbler....


 Fina presenter fick jag! Handgjord Gerberakeramik i rosa! Glad Ewa!


 Jakob skötte inräknandet av familjemedlemmarna.
 Rolf hemma...check!


 Gustav inne.....check!


Erika hemma, Jogge hemma, Mäklaren hemma....check!
Fint du ritar Jakob, sadla om!


 Min privata bilmeck Åsa kom förbi och överlämnade denna bok. Glad Ewa!
Nu när Zlatanboken är utläst så tar Wikegård över. Jag gillar han.....med!
Och nej! Jag är inte karltokig....


Signerad var den också....pluspoäng!

Ja, det var det! En kväll att minnas. Tre och ett halvt år är över på Pomona. Jag är glad att jag fick tillfälle att träffa, lära känna och jobba med alla dessa underbara kompisar. 
Ni stöttade mig till fullo efter alla tråkigheter jag hade haft på mitt tidigare jobb. 
Och jag hoppas verkligen att vi fortsätter hålla kontakten, saknar er redan.
Hoppas ni kommer sakna mig...lite? Kanske?
 

Tack och godnatt!






2 kommentarer:

  1. Tack för att du bjöd hem oss till dig och få se ditt underbara hus och framförallt prinsen Gustav:) och JÄTTEGOTT gofika!:) Jag kommer sakna dig men vi har ju Wordfeud;) /Jojjo

    SvaraRadera
  2. Men guud, så gott det såg ut! Nu blev jag riktigt fika sugen! Och jag som inte ens har en liten chokladbit hemma... :(

    SvaraRadera