4 april 2012



Ensammiddag i dag. Lille maken är på AW fast han borde vara på PW istället....
Afterwork? Jag vill också ha AW. Men det närmsta jag kommer det är väl om jag stannar till i Drive Thrun på Mc Donalds i Stäket och äter en stadig frukost när jag åker hem på måndagmorgon.


Gör det enkelt för mig, slänger in en VV-pizza värd 8 PP i ugnen. Liten pizza visserligen men jag är inte hungrig, åt ju frukost nyss.
Sovit som en stock idag med, inga problem på den fronten än så länge.

Annars har det inte hänt så mycket i mitt händelselösa liv, sover mest. Det gillar jag!

I morgon ska jag skjutsa Emilie och Jogge till Arlanda. Dom flyger till Malmö för att fira påsken hos bästa vännerna Emeli, Tommy och Babbiluris. Fast han heter Albin. Oj, vad han kommer bli glad när Emilie kommer, stor risk för pink på golv.





Gammal bild sen 2010 då Emilie äntligen kom tillbaka till Rosengårdstudentlägenheten efter sommarlovet.

Nu pizzafiesta!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar