11 april 2012

Eftermiddagsfika


Efter frissabesök och Willysbesök så är jag väl ändå värd en god kopp kaffe och en hallonmacarone.
Undrar hur många PP det är i en sån? Jag har ju 49 bonus-PP varje vecka som jag aldrig nallar av så den räknar jag inte ens. God är den i alla fall och jag skulle lätt kunna smacka i mig ett par till, små är dom också. 

Håller på för fullt med middagsbestyren. Idag blir det fetaostfyllda färsbiffar med potatis och rotfrukter i ugn och tzatziki. 
Ser gott ut! 

Jordskalv med tsunamivarningar har det varit också. Såklart blev man riktigt oroad när man vet några man känner väl är där nere. 
Höll mig uppdaterad under hela frissabesöket. Blev glad när Aftonbladet skrev att tsunamivarningen var hävd i Thailand. Puh, måste varit skönt att komma ner på markplan igen efter timmar på hotelltaket i stekheta solen och med en liten plutt också på inte ens ett år.
Fy fasen vilken pärs för alla som befinner sig där nere.

I kväll jobb igen, två nätter den här gången och jag är laddad. Undrar om det är allsång ikväll igen?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar