19 juli 2014

2X50=99



Godmorgon! 
Vaknade med huvudvärk och extrem kaffeabstinens. Det ena problemet gick att åtgärda snabbt, med endast en knapptryckning medans det andra verkar det värre med, har huvudvärk fortfarande.

Vi ska på fest i kväll, Anne och Peters 100-årsfest. Fast för min del slutar nog mitt festande innan det ens har börjat. Måste avvika för att åka till jobbet runt 20.15-tiden.  Plattan i mattan från Stäket till Bålsta, räknar med ny rekordtid.
Festligheterna börjar 19.00 med mingel och välkomstdrink. Hinner väl lagom stjälpa i mig det alkoholfria alternativet innan jag avviker. Sen får ungdomarna roa sig bäst dom vill utan mig.
Är säker på att det kommer gå bra och festen blir superkul.


Här har vi hundraåringarna, bilden är helt klart och ärligt snodd från Peters facebook.
Fast Anne är fortfarande faktiskt bara 49, hon fyller nämligen i oktober. Bara barnet.....

I natt är det sista natten innan jag får en välbehövlig ledighet vid namn S.E.M.E.S.T.E.R, känns förträffligt. Kommer garanterat sova första veckan utom på måndag för då ska mormor få ha äran att passa Carlos hela dagen. Mums!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar