22 juli 2014

TristUpDate



Slöochslappdag idag. Precis som det ska vara när det är semester.  Hade svårt att somna i går kväll. Fick en grej skickat till mig på mailen och sen var det kört, en förbaskat häftig, otrolig och lite läskig grej som jag kan berätta om senare. Tror en del fattar vad det handlar om.

Har inte gjort så mycket i dag. Gått ett varv med dammsugaren och sen var jag till Bålsta för att handla torrfoder till kissen.
Somnade en stund när jag kom hem, passade på medans Rudolf lunchade med Niclas på Bro Bålsta golfrestaurang.
Han är bättre idag och jag tror feberfri också, men matt.  Syns på honom att han inte är riktigt kry, märks på humöret också dessvärre. Han pratar inte så mycket, anser att man inte ska prata i onödan, bara om man har något att säga. Tycker idag han verkar ännu mera lik Ove i boken jag läser, han tycker inte heller man ska prata i onödan.

Snart kommer Erika hem, hon ska stanna ett par dagar och jag blir glad. Ska bli mysigt att få ha henne här hemma igen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar