18 juli 2014

FarfarFyllerÅr



Händer inte mycket här inne på bloggen. Jag har absolut inte ett dugg att förtälja mer än det gamla vanliga tugget, ni vet det där att jag är trött, sovit, jobbigt på jobbet m.m. Och det tror jag ni är ganska less på att höra.
Rudolfs sjukdom verkar gått över, idag är han som vanligt och utan feber. Märkligt!
Däremot känner jag att min hals gör lite ont, har kanske blivit smittad.
Idag fyller farfar Birger 88 år, vi har varit och firat honom med en blomma. Yvonne hade fixat gott fika med kaloristinna bullar och annat gott.
Farfar är inte riktigt pigg, han har ju legat inne på sjukhus mestadels utav tiden sen i mars. Men han är i alla fall vid gott mod, glad och inte det minsta bitter.

 Här är farfar för ett par månader sen

 Snart dags för lite enkel middag, tror det blir något korvaktigt. Är inte det minsta hungrig just nu i värmen.
Sen blir det jobb igen, två sista nätterna innan semestern. Känns helt okej.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar