15 juli 2014

CarlosMittHjärta



Varit och pussats med Carlos i kväll. Hade turen att båda hans förtjusande föräldrar inte var hemma. Så jag fick rå om honom alldeles själv!
Vi gick en 50-meters promenad och träffade och lekte lite med Carlos kompisar frallan Charlie och mopsen Tindra.
Sen hängde vi på balkongen, kollade på grannar, fåglar, katter och bilar. Carlos tuggade ben och jag höll i och sen lekte vi också förstås. Hade dragkamp med repet, jag vann.
En och annan fis fyrade han förstås också av, dom ljöd och doftade hallonsaft över grannskapet..




Min lilla rara filur!

Förresten så läste jag i Emilies blogg att det bara är 57 dagar till bebisen är färdig och leveransklar.
Fattar ni? 57 dagar? Åh, vad jag längtar till att få börja titulera mig MORMOR.





2 kommentarer:

  1. Men du är ju redan mormor! Till Carlos!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Just ja! Det är jag, till min lilla gullefis!

      Radera