2 juli 2014

GodNattFrånTröttMössan



Innan jag däckar i sängen måste jag visa er två bilder från gårdagen. Jag har ju svårt att bara kasta mig i säng när jag kommer hem. Är liksom inne i den s.k andra andningen och måste varva ner innan jag kan somna....oftast med Macen i knät och tekoppen bredvid.
Har inte sett till Gustav ännu, han är säkert ute och ströver men blir lite orolig ändå. Han kommer alltid springande och jamar när jag parkerar...inte idag.
Ringde till veterinären i går morse förresten. Han haltar emellanåt och hoppar på tre ben, fast inte alltid.
Vi har klämt, känt och tittat på benet/tassen men ser inget. Han reagerar inte heller så jag vet inte varför han hoppar så.
Veterinär Mirjam tyckte vi skulle avvakta eftersom han ändå sätter ner tassen ibland. Så då gör vi det.


Som alltid så kammar den här turmänniskan hem stjärnvinsten så fort hon närmar sig ett nöjesfält som t.ex Gröna Lund. Så här har det sett ut i alla år. Dom största vinsterna till henne. 
 2 kg choklad och hon var nöjd. Undrar om man får smaka?



Carlos hängde på balkongen och väntade på sina päron.  Fokuserat spanade han ut över nejden.

Nu är jag trött!
Godnatt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar