4 juli 2014

FredagMedSOL


Jag ser ljuset i tunneln....solen verkar göra efterlängtad comeback.
Vad bra då, jag som ska gå i ide hela helgen men är såklart glad för alla er andra soltörstande vänner.

I dag blir det annars det gamla vanliga, fredagshandling med mamma. Men det lutar nog åt att jag handlar åt henne istället, hon är inte så pigg för tillfället.
Gräsänkling är jag också tills i morgon, typiskt att man jobbar då då. 
Det ställs till med fest på Wenngarn för alla som slitit hårt i detta jätteprojektet. 
Dessutom övernattning på Hotell Anstalten för dom som vill ta sig en eller
 annan rackabajsare (läs Rudolf)

 att det varit nästan 25 000 besökare denna första månad.
Helt fantastiskt! Bra jobbat hela Sisyfos, jag vet vilket jobb ni lagt ner och känner mig lite lätt skeptisk till Rudolfs semester som börjar på måndag.
 Hundra spänn på att telefonen hans kommer gå varm...och vad är det för semester?
Enda sättet att få tyst på den luren är kanske att det blir ett plums i toan....skoja!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar