16 juli 2014

CatFightHalsFluss?



Sovit halvtaskigt i natt, vaknade klockan 02.00 av att Rudolf pratade med Gustav.  Han hade vaknat av kattslagsmål och farit ut i bara Dressmannkallingarna och ropat på Gustav.
Lite lätt adrenalinstinn men som tur var med inga synliga skador tvingade vi sedan kissen att vara inne. Han somnade tätt intill mig.
Rudolf är btw risigare idag, förkylningen har slagit till ordentligt. Han har ont i halsen och känner sig, citat: "frånvarande" och "genomskinlig". Han har satt diagnosen halsfluss på sig själv också, utan att ens besökt min favoritdoktor netdoktorn.se. Män kan dom!

Jag passar på att slå mig lös och ledig, lämnar sjuklingen och slagskämpen och åker och lunchar med Emilie i stället. Lutar åt Tasty´s i Jakobsberg.

Ha en bra dag nu mina små söta vänner! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar