17 september 2014

FullFart



Sådärja! Sex timmars sömn utan en enda kisspaus. Världsrekord! I alla fall för mig, en femtiplusplussare med en urinblåsa i storlek likt en hasselnöt.
Sen vi hördes sist har jag hunnit med en del, bl. a detta här:
  • Dealat till mig ett par näst intill sprillans nya Jobi jobbskor i omklädningsrummet i går kväll. En kollega var inte nöjd med dessa så jag fick köpa dom för en ynka hunka. Så bra och så sköna puppor. Tack Ann-Marie! Gått som på moln hela natten.

  •   Jobbat mitt allra bästa hela natten. Tjittjattat med mina braiga kollegor
  • Druckit engelskt te som Anne hade med sig
  • Planerat in en sen Ullaredstripp med nästan hela Ullaredsgänget. Ville inte ringa och väcka den fjärde.
  • Somnat med mackan i handen framför Nyhetsmorgon i soffan
  • Sovit som sagt var i sex härliga timmar utan kisspaus
  • Bokat Ullaredsstugan
  • Messat med mina barn
  • Druckit tre koppar kaffe
  • Ätit en tallrik mellanfil med cornflakes och omsorgsfullt skuren banan
  • Pratat med Emilie i telefonen
  • Fått en liten film på Carlos som äntligen efter tre veckor går i trappen i nya lägenheten. Det skulle till en massa mod, trappstegsmatta och mattes lockåpock. Säkert lite godis också...
  • Duschat och tvättat håret
  • Kliat kissen, tagit bort en fästing och fyllt på den redan överfyllda matskålen 
  • Fikat med Erika
  • Dammsugit
  • Surfat på dom nödvändigaste vågorna


  Nu väntar jag in Carlos som ska vara här en stund medans hans föräldrar och lillasyster ska handla. Även Owe är på ingång, jag ska hjälpa honom beställa massa bildelar och jox inför hans USA-resa på fredag.

Nattmöte i kväll sen jobb på det. Jag känner att jag lever.
Heippa!



1 kommentar:

  1. håller också på att försöka planera en Ullareds-tripp, men de som jag tänkte mig att åka med, är inte lika på längre… :( Förstår inte hur man kan tacka nej till det!

    SvaraRadera