22 september 2014

Stella16DagarIdag



Tur att man inte har blåst bort idag, då hade ni saknat mig va? Jag däremot saknade Carlos och Stella, och såklart Emilie också så det blev en tur dit.
Carlos blev nog gladast och vi lekte med hans favoritboll, jag kastade och han hämtade.
Tills han inte orkade längre så då fick jag både kasta och hämta medans han tittade på.
Kallas "Motionera Mormor"

Vi tog oss en promenad allihop i blåsten. Fick hålla i vagnen ordentligt, vinden tog tag i suffletten så där lite lagom läskigt.
Stella sov gott och Carlos pinnade på glatt. Han är så himla duktig att gå numera, blev bara bensprattel ett par gånger.
Han skuttar stolt bredvid vagnen och ser så glad ut, min lilla fina kille!

Hemma igen drack jag kaffe och Stella åt. Hon är så himla söt, JAG VET att jag tjatar om det, men hon är det!
Skulle vilja visa er alla mina bilder på sötaste ungen i världen men ni får nöja er med den här.


 Carlos tröstar lillasyster genom att generöst utdela lite äkta dregelpussar på kinden. Vet att dom kommer bli bästa vänner och det ska bli så kul att se när Stella börjar "upptäcka" storebrorsan på riktigt!

Snart jobb, två nätter måndag och tisdag sen två nätter till fredag och lördag.  Är nog lagom slut på söndag.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar