2 september 2014

IntetNytt



Godmorgon mitt på eftermiddagen hälsar en trött nattarbetare!
Natten på röd avdelning var trevlig, jag gillar den avdelningen. Hemtrevlig och mysig!
Kom som vanligt aldrig hem i tid, snackpåsen satt kvar 10 minuter och pratade med morgonpersonalen. Gillar det! Viktigt med bra kommunikation mellan alla grupper.

Tvärdog och somnade nästan med mackan i handen när jag åt frulle framför Nyhetsmorgon.
Det blev fem timmars snarkande och jag vaknade pigg och utvilad...trodde jag. Nu kom smällen, jag är skittrött powernappade 10 minuter på sofflocket.
Har varit en sväng till Kungsängen, lämnat in bilen på BraBil för fyratusenmilaservice. I morgon egentligen men vem orkar kliva upp i ottan för att åka då? Inte jag i alla fall.
Emilie och Carlos hämtade och körde hem mig, vi mellanlandade en snabbis hemma hos dom innan vi fortsatte hemåt.  Dom har fått det så fint fast en del är kvar att pyssla med.
Carlos var glad, vi gosade och lekte med grisen. Grisen har förresten fått punka, han varken nöffar eller har något tryne kvar. Mormor få köpa en ny till honom.

I kväll ska jag bara slappa i soffan, känner mig sliten. I morgon blir det en tur till närmsta Lagerhaus. Emilie var på jakt efter något som jag inte minns var det var.


Visst var jag söt som liten och jag verkade väldigt rörlig också eftersom morsan satte sele på mig. 
Har man sånt på barn nu för tiden?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar