6 september 2014

HonHarKommitJagÄrMormor!




2014-09-06 klockan 14.09 blev jag mormor!

Livets efterrätt, mitt efterlängtade barnbarn, världens finaste tjej gjorde storstilad entré på BB Sophia.
3472 gram och 50,5 cm lång och jag tycker nog hon är väldigt lik sin mor som nyfödd fast med mer hår förstås.

Nu blir det några långa dagar tills vi får träffa underverket. Under tiden hänger jag med hennes storebror, ni vet fransosen, som just nu sover tätt intill mig i soffan hemma på Safirstigen. Han är världens mysigaste och jag längtar tills vi ska sova. Jag är nämligen lite lätt trött jag med, blev inte så mycket sömn efter nattjobbet. Gick bara och väntade och väntade på samtalet.....som kom strax före 15.00.
Lilla fina underbara gulliga rara fantastiska barn, mormor älskar dig så mycket.  Oj, vad jag längtar efter dig!

I natt har jag tagit ut VAB (vård av byracka) eller VAV (vård av vovve) eller VAF (vård av fralla)

Jag är så lycklig!


2 kommentarer:

  1. Gud vad fin hon är!!! Blir alldeles tårögd. Kram!

    SvaraRadera
  2. 💕 Som sagt jätte stort grattis mormor Ewa 💕 jag garanterar dig många härliga mormor stunder

    SvaraRadera