7 september 2014

BaraGlädje


Här ligger vi och gosefisar i sängen.
Jag har sovit så gott, vaknade första gången 7.00!
Vid 8.00 var vi ut för en snabb pinktur och sen var Carlos först upp i sängen igen och vi somnade om.
Vi sov till 11.00!

Idag fortsätter vi att mysa.
 Tror vi ska ta en runda i skogen, det gillar fransosen.

Vill förstår också passa på att tacka alla ni rara människor som gratulerat mig och lilla familjen till våran nya lilla fantastiska familjemedlem. 
Mormors Maräng har fått ett namn också, STELLA.
 Stella betyder stjärna så det passar jag ypperligt. Mormors lilla stjärna.
Sen blir det förstås lite flera namn men Stella är tilltalsnamnet.
Så himla vackert och passande namn!
Stella kommer ha namnsdag samma dag som Prinsessan Estelle också den 15 augusti och det glädjer  mig något oerhört i mitt royalistiska lilla mormorshjärta.
Visst är det väl ändå svensk flaggdag den dagen? Annars så ordnar vi det tycker jag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar