4 september 2014

ShoppatFikatJublat



Blev ett riktigt shoppingrace idag för Emilie och mig. Vi startade med LekMerbutiken där vi hittade det som behövdes till Stokkesängen. Hade tur, det var den sista vita sänghimmeln och sängskyddet, puh!
Sen klämde vi och kände på massor med annat gulligt men det stannade vid just klämmandet.
Efter det blev det besök på Jula, Rusta och Ikea där vi började med lunch.  Kaffetarmen knorrade rejält så en smarrig lyxräkmacka, kaffe och varsin liten efterrätt efter det smakade gott och var välbehövligt.


Ni som känner mig vet att jag är en glupsk person som äter fort och framförallt inte gillar att äta maten ljummen. Därför så blev det ingen före-bild. Jag fullkomligt vräkte i mig räkmackan, var ju vrålhungrig och med ett blodsocker långt ner runt fotknölarna.

Var trött när jag kom hem, fixade middagen och gick och la mig innan jag åt. Somnade före maten...har aldrig hänt förut. Börjar jag bli klen? gammal? slö? sjuk? lat?

Jublat åt Zlatan har jag också gjort, vilken kille som gjorde sitt 50:e landslagsmål alldeles nyss.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar