26 september 2014

DetHärVarSkojMeraTack

I går var jag som ni redan vet på Tjejkväll, en kväll med bara tjejer. Även fast herrn i huset ett par timmar senare utarbetad kom hem och likaså dom tre vackra sönerna som numera inte är små pojkar. Tror Anthon närmar sig 18, Oscar....tja? kan ha vara 15? och lilla Edwin blir nog 8 i november. Herregud, tiden går fort och jag kan omöjligt hålla reda på åldrarna...så ta min åldersgissning med en nypa salt.
 
Nåväl, vi hade en jättetrevlig kväll hos Marie. Hon hade dukat upp lika generöst som alltid med räkor, olika aiolis, gott bröd, sallad, snacks, ost, kex, vindruvor och säkert något mer jag glömt. Vin förstås, hur kunde jag glömma det?
Kvällens line up var: Marie, Pavlina, Jessica, Camilla, Nina, Monica, Catrine och jag. Alla gamla Kungsgårdare en del jobbar kvar medans vissa jobbar med annat.
Roligt hade vi i alla fall, mycket skratt och mycket prat om vårat jobb på den tiden det begav sig.
Vi var ett toppengäng som dessvärre splittrades av olika trista anledningar.(Läs:en galen psyksjuk chef med vanförestälningar,  hybris och vaggande ankgång)

Bilderna är inte mycket att hurra för, det blir inte bättre än så här när ljuset inte är det bästa.


 Pavlina och jag fotar varandra....busigt värre
 Lilla fina Seffie, en gammal dam på snart 11 år.


 Hemgång vid midnatt, Jessica gör sig redo för en cykeltur hem till torpet.
 Vad säger ni? Skulle vi inte kunna göra det här lite oftare? Som en tradition?

 Tack snälla Marie för en superkul kväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar