13 september 2014

KvalitetstidDeLuxe



Haft världens bästa lördag idag. Varit hemma hos familjen Gomez-Pettersson hela eftermiddagen. Carlos och jag tog oss en längre uppfriskande promenad i skogen, han var så glad och bajsade hela tre gånger.
Vi träffade på fyra små hundkompisar av den gläfsigare modellen, Carlos brydde sig knappt utan nosade bara lite på dom och skuttade sen glatt vidare.

Hemma igen på Safirstigen så var Rudolf och Jogge i full gång med att borra upp hyllor, flytta hyllor, bära, skruva upp televisionsapparaten på väggen, flytta garderob, baxa ut gammalt köksbord och stolar i förrådet m.m. Emilie strök och satte upp gardiner. Blev superfint! Jag fick till min stora glädje lilla Stella på magen min, inlindad i en skön bebisfilt.
Hon sov i nästan två timmar på mig, jag slumrade nog till jag med en stund. Snacka om kvalitetstid!
Så himla mysigt och jag skulle lätt kunna ligga så där varenda dag, varenda minut, varenda sekund. Pillade lite på hennes minitår och minifingrar, asså hur kan dom vara så små? Underbara!


 Här är jag överlycklig trots alla mina dubbelhakor som just nu inte betyder ett dugg!
Jag bjuder på dom.


Lilla fina Stella sover skönt på mormor.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar