8 september 2014

Kärlek!



























Jag kan inte med ord beskriva för er hur underbart det var att få träffa lilla Stella idag. Första träffen men långt ifrån sista. Ett ord räcker:  KÄRLEK! Jag är kär!
Hon är bara så underbar, så perfekt, så söt och framförallt så liten.  Jag skulle kunna sitta dygnet runt med henne i famnen. Hon luktar så gott!  Kläderna i storlek 50 är för stora, uppvikta ärmar och gällivarehäng på byxorna.

Carlos var så duktig och lycklig när han på eftermiddagen träffade sin lillasyster för första gången. Han nosade omsorgsfullt på hela henne och gav sen en utav hans härliga pussar på kinden, slurp!
Sen var han nöjd. Fast när hon "låter" måste han genast kolla upp vad som är problemet. Jag vet att det kommer gå finemang med tiden när han blir mer van, han är en sån duktig filur den där killen.

Hoppas jag inte nu bara får sparken som mormor. Emilie och Jogge vill vara lite restriktiva med bilder på underverket i sociala medier m.m. Något jag förstås måste acceptera och jag frågar alltid först!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar