5 september 2014

GnällSpikIFarten



Idag är en sån där mindre bra dag. Har sovit som en kratta, vaknat med ont i huvudet som fortfarande inte gått över, känner mig trött, slut och orkeslös. Lederna värker, värst är fötter och knän.
Skulle ge vad som helst för att få gå och lägga mig nu, fast det går inte. Jag ska jobba i natt, helg igen.
Schemat känns mindre bra just nu! Tredje helgen i rad....första helgen var det fredag, lördag och söndag, förra helgen var det söndag och måndag och nu fredag och lördag.
Sen saknar jag min långledighet. Har sjuveckorsschema av någon underlig anledning. Tar alltså sex veckor tills man får en ynka ledighet på sex nätter, jag orkar inte!
 Färdiggnällt för denna gång!


Till och med äggen fånglodde på mig när jag nyss vispade ihop äggstanningen till fredagsmiddagen. Har gjort en liten köttfärspaj som jag hoppas blir god med en liten krispig sallad till.

Längtar efter Carlos gör jag också.....








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar