5 november 2014

LedigMedHund



Då så, har jag klivit på en liten ledighet. Känns skönt! Åkte direkt till Carlos i Kungsängen i morse, åt frulle och hoppade i säng. Han var på, han älskar att sova. Men det tog ett tag för mig att somna, dels var det kallt i sovrummet och sen hade min sängkamrat en konsert...snarkkonsert! Jädrar, vad han lät!
Somnade nog till slut utav ren utmattning av det rytmiska snarkandet i tretakt från fransosen.

Vaknade efter 3,5 timme av att jag fick en sån där härlig dregelpuss på kinden som betyder typ:
Nu går vi upp mormor. Så då åkte vi hemåt och Carlos var överlycklig över att få åka bil. Han älskar det, hoppar med glädje in och sätter sig tillrätta med bilbältet på.

Vi tog en en kort skogsrunda i spåret vid Lejondal, men frallan frös och jag hade glömt hans täcke så vi åkte hem efter en lite kortare promenad än vad jag planerat.

Bushunden stod på köksbordet och tittade ut när jag kom..han hade provsmakat en blomma också.
Nej...vill åka mera!
Blev en tur i spåret, sen ville tokhunden bada ...men det avböjde mormor vänligt men bestämt.

Stella flyger för första gången. Lånade bilderna från Emilies blogg. Har gått hur bra som helst och hon hade inte ens märkt av varken start eller turbulens. Duktiga gullunge, sover gott med extrabälte i pappas trygga famn.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar