12 november 2014

LikMammaMenSötÄndå























Jag fortsätter på temat världens sötaste gullunge, blir lätt så som nybliven nykär mormor. På dessa bilder är Stella otroligt lik sin mor.
Hon ler, hon gurglar och hade det varit ljud på bilderna hade jag säkert hört hennes försök till konversation.
Men vi hinner snacka senare, vi kommer ha så mycket att prata om. Funderar redan på när hon ska få gå med mormor på Melodifestivalfinalen. Inte nästa år, dom biljetterna är redan köpta. Men kanske 2017 då är hon två och ett halvt, det borde väl vara lagom ålder att påbörja sitt schlagerintressse?

Annars så har den andra gullungen, ni vet min tillfälliga sambo och jag haft en bra dag idag med. Inte gjort så mycket, gått små korta frallenader och gullat bara.
Nyss tittade vi på Bonde söker fru, det gillar han. Speciellt när kossorna kom i bild, då slutade han tugga på sitt tuggben, stirrade koncentrerat på tv´n med benet fortfarande hängande i mungipan.Ser så himla gulligt ut!

Sen var det nästa skitprogram som Rudolf skulle uttryckt sig, She´s got the look, inspelat på Wenngarn.
Jävla trams tyckte han om det, otippat va?
Tycker det är kul att det är inspelat på Wenngarn och härligt att bli påmind om hur härlig sommaren var. Ge mig sommar igen!

I morgon tänkte jag lämna lillfisen en snabbis på förmiddagen medans jag sticker till Coop och handlar lite till kvällens middag.
Sen åker vi till mormor för att köra henne till vårdcentralen och när vi är klara med det så blir det mys med Erika och kissen hemma i Pettssonska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar