11 november 2014

UppOchNerDag



BRA GREJER IDAG:
  • Sovit gott
  • Fått myst med Carlos hela dagen
  • Klarat tre banor på Candy Crush
  • Ätit korvmiddag
  • Hittade Digestivekex i en låda här på Safirstigen
  • Varit på ett bra inko-möte på jobbet, jag är peppad
  • Blev glad när trevliga arbetskamrater på jobbet sa att dom saknade mig
  • Varmt ute för att vara november
  • Fick mina nya glasögon, såg som en hök!
  • Kom på att det bara är 23 dagar till KapVerde
  • Fick fyra mms, alla på Stella, tre från Emilie och ett från farmor Antonella
  • Carlos har ätit! (gick i ett nafs när jag råkade lägga lite falukorv på det trista torrfodret)

MINDRE BRA GREJER IDAG:
  • Hälsporreontet har gjort comeback, jag hatar det!
  • Ont ont ont i leder och fötter, gör mig orolig
  • Ätit för många Alvedon
  • Rolf fick tandläkarräkningen...hade blivit 800:- mindre om han inte glömt ett besök
  • Åt en tårtbit på jobbet
  • Carlos har strejkat idag, vägrar att gå
  • Lerigt i skogen
  • Lövhalka i skogen
  • Längtar efter Gustav, han är knappt inomhus när Carlos är där
  • Längtar efter Stella
  • Åt för många Digestivekex till kvällsteet
  • Är trött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar