12 november 2014

StatusPåOss



Carlos och jag räknar ner, har förklarat på ett pedagogiskt sätt för fransosen idag att det bara är...
en eftermiddag, en natt, en hel dag, en natt och sen en dag till tills hans lilla familj är hemma.
Jag vet att han längtar efter dom, såklart! 
Hoppas verkligen dom köpt något fint till honom, en salami vill han ha, han åt ju falukorv i går. Det är bra att variera kosten lite har jag hört.

 I dag tog vi oss en tur till mormor innan vi åkte hem till Pettssonska. Mormor blev glad och överraskad även fast jag sa häromdagen att vi skulle hälsa på just idag.
Vi fikade och CG mumsade både godis, tuggben och sen lek med rosa grisen.  Han skötte sig såklart exemplariskt som vanligt.

Vi ska strax gå och möta Erika vid bussen, det har blivit lita av en rutin på dagarna. Han vet precis och går....jag han går!!! faktiskt ganska bra, framåt och inte så mycket trams.


Har hjälp med bloggen idag, en s.k spökskrivare av den något dregglande modellen




Min vana trogen så har jag snott en bild från Emilie

Dom där vackra bruna ögonen kommer killarna drunkna i om ett par år....
Tro mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar