4 november 2014

MormorsMarängÅkerPåSemester



Dagen har gått fort. Hämtade en startklar mamma redan vid 14.00, vi åkte till banken så hon fick uträtta sitt ärende.
Vidare till Willys för jag behövde handla en del. Hon hängde på och handlade lite hon med.
Hjälpte henne in med kassen men stannade inte, visste att vi hade finfrämmat hemma. Ville hem till Stella och det fort.
Gosungen och jag hade mystid de luxe. Jag bytte blöja, gav nappflaskan, pratade, sjöng och bara pussade på henne. Hon tyckte det var mysigt, tror jag. Hon grät inte i alla fall, mest flinade hon och räckte ut tungan till mig. Det kommer små rara gurglingar nu, det låter så fantastiskt gulligt, som om hon vill säga mormor något!





I morgon flyger lilla familjen tillsammans med farmor Antonella till Rom. Anar att dom kommer få en härlig semester och att den italienska släkten kommer älska denna lilla nying i släkten.
Själv stannar jag hemma med Carlos, inte illa det heller. Skulle följt med egentligen. Vi kommer ha det härligt om än lite jobbigt med tanke på Gustav. Blir lite pass eftersom Gustav inte gillar Carlos.


Fick den här bilden alldeles nyss av Jogge "Carlos är redo" Lilla killen sitter i resväskan och väntar på att bli nerpackad. Lilla fina killen!

Snart dags att åka till jobbet, sista natten sedan ledig i nio nätter. Tagit s.k VAC, Vård Av Carlos.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar