18 november 2014

InteMycketMenAlltidNåt



Godmorgon mina vänner!
I dag skuttade jag upp glad i hågen redan klockan 9.30, haha skoja! Ett fel i den meningen, jag skuttade inte utan det var mera åt det kravlande hållet. jag kravlade ur sängen. Men tiden stämmer. 9.30.

Idag fortsätter jag min vana trogen att inte göra något vettigt i alla fall ett par timmar till. Senare efter lunch så är ett besök till mamma inplanerat. Emilie, Stella och Karlsson kommer också med.
Mormor fyller år just idag och vill såklart inte bli firad på något som helst vis.
Men vi köper med oss en liten tårta, någon blomma och travar dit ändå. Tror hon blir glad när hon ser att Stella är med.

Annars finns det inte så mycket att orda om i mitt just nu lite ointressanta liv. Jobb i natt och två nätter till. Ska bli kul!

Och jag räknar såklart ner till kommande vecka då livet blir betydligt roligare med lite inplanerade resor till sydligare breddgrader.

Nu måste jag sätta fart, tänka friska upp mig med en tisdagsdusch.
Trist inlägg...jag vet men just nu finns det inte ett grams inspiration i denna trötta gamla kropp och knopp.


Och vars fasen tog min rosa lilla signatur vägen som brukar dyka upp här?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar