9 november 2014

Farsta?FarsDag?



Fick två så fina mms av Emilie i kväll. Nu längtar jag ännu mera efter Stella. Ser ni hur mycket hon har växt? Blivit så förändrad på bara några dagar. Tänk om hon inte känner igen mig på fredag, hon kanske blir rädd för mormor?
Låt veckan gå i raketfart nu, vill pussa på min lilla underbara gullunge nu.






































Underbar bild och jag ställer mig frågan, hur söt får man vara egentligen?


Dags för mormor att inhandla en "Lik-pappa-men-söt-ändå-body",  Stella blir mer och mer lik pappa Jogge och han är förstås söt han med.


Fars Dag idag, eller farsta som vissa säger. Rudolf och jag tog Frallan i kopplet och promenerade till farfar Birger. Han blev glad att vi kom och vi fikade och småpratade en stund.

Dagens middag blev storslagen, vi firade med hemmatrillade köttbullar som far i huset själv tillagade. Han är en hejare på att göra smarriga köttbullar. Sen mjölkstuvade han makaroner och vi åt och blev proppmätta som vanligt.
Trots magen full med makaroner och köttbullar så blev det farstafika efteråt med goda wienerbröd som Erika köpt. Sen packade jag övernattningsväskan och tog Carlos och åkte hem till Kungsängen igen.
Nu myser vi i soffan, Carlos snarkar och jag multitaskar. Jag ser på tv, bloggar och messar med vänner.
Kvinnor kan!

I morgon blir det hunddate med Basse och Catta, det ska bli kul!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar