19 november 2014

KortTristUpDate



Gomorr från mig!
Idag hinner jag inte med bloggen alls. Har sovit som en tok, pratat i telefon som en tok, messat som en tok och nu varit och kompletteringshandlat som en tok.
Dom där jäkla kaffekapslarna var nästan slut här hemma och det funkar ju inte, var bara tvungen att ge mig av till Willys.  Åh, vad jag saknar vårat Jurakaffe, det är fanimej det godaste kaffet som finns!
Tassimokaffe?.....nja, men det funkar hyfsat säger bortskämda jag.
Har inte ens fått i väg maskinen på service än utan den står här så ledsamt nerpackad i en blå Ikeakasse. Stackars den!

Snart invaderas huset av dom jag skulle vilja ha ha dygnet runt, nämligen mina barnbarn. Jogge jobbar i kväll så Emilie frågade snällt om hon fick komma och hälsa på.
Jag svarade i messet "Oerhört dum fråga" här behöver man inte be om lov för att hälsa på..trodde det var solklart.

Ska strax testa ett nytt recept som ska bli dagens middag. En räkpasta signerad Jenny Walldén.
Såg henne göra den på Nyhetsmorgon för ett tag sedan och det såg så gott ut. Värt att testa.

I natt jobb igen, hade en mycket bra natt den som var. Lugn och fridfull med lagom mycket att göra.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar