17 november 2014

GogRorÅTotTot



Dagens väder stavas G.R.Å.T.T, statusen på mig stavas T.R.Ö.T.T och det beror icke på att jag höll er vakna i natt med sent nattinlägg!
Människokroppen är så utformad att den behöver ljus och än så länge i denna novembermånad som vi gärna i kommande år kan snabbspola så har just ljuset varit en bristvara. Där har ni anledningen till min trötthet.

Gick tillbaka till sängen och drog täcket över huvudet direkt efter frullen i morse, hade inte lust med något alls. Nu har jag med hjälp av Erika i alla fall komponerat veckans meny i Pettssonska.
Så det är väl bara att klä på sig paltorna och göra storstilad entré på Willys och kivas bland likasinnade i grönsaksdisken, jippi!

Tur att jag har något skoj att se fram emot, annars hade jag blivit galnare än vad jag är.
  • Åtta dagar till Ullaredsexpressen rullar söderut, mys med bästa vännerna i tre dagar och två övernattningar.
  • Endast sjutton dagar tills vi åker till Kap Verde, mys med maken som jag hoppas ska hålla sig vaken några timmar varje dag.
Men innan dess så ska sju nattpass klaras av, kommer gå geschwint. Ni känner väl mig?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar