27 mars 2013


835:- mer på kontot


835:- mindre på kontot


Före och efterbilder är populära i s.k monsterbloggar. Dock inte i min men jag gör ett undantag i brist på annat..... 
Ska spara till långt hår, fast är rädd för etapperna i bakhuvudet kommer ge mig en hockeyfrilla istället.
Monica är duktig, hon fick till det bra och jag känner mig nöjd som alltid när man kliver ut därifrån.
 Jag kan kalla mig stamkund hos henne, vi kom fram till att jag gått där sen jag var 15 år cirkus.   Minns såväl den s.k stapelpermanenten som var så inne i slutet på 70-talet. 
Jag gick på gymnasiet då och ALLA utom Thomas i klassen hade likadan permanent. Kan i och för sig bero på att Thomas var gammal redan då, ca 35 år och hade väldigt bred mittbena. Hade aldrig funkat med staplar i det obefintliga barret.
Minns ni den? Man såg ut ungefär som man hade ett rymdskepp i skallen när man satt hos frissan.
Har försökt googlat men just stapelpermament verkar vara ogooglebart.

Ska fixa middagsmat nu. Sa till Rudolf (som har namnsdag idag) att jag skulle laga en utav hans favoriter, en riktigt husmansrätt.
Han svarade makaronilåda på direkten. Smart kille, han förstod det när han såg purjon i kylskåpet......eller hur?!




Undrar förresten vad som blev av Thomas.....tror han är läkare nu, minst! Säkert hjärnkirurg eller nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar