20 mars 2013

Nu är det vår......not!



Ytterligare en slöochslappdag för mig! Kommer bli några stycken på rad nu och jag gillart!
Bara såsa runt här hemma i fårkskinnstofflorna, mysbraller och rufsigt hår. Jag är världsbäst på det, tro mig!
Fast vid närmare eftertanke så kom jag på att jag måste bege mig ut på en tur. Ska fylla på med mer frukt och grönt, sen var visst äggen slut också.
Helt okej, lite frisk luft så här på vårdagjämningen har väl ingen dött av?

En bild på Gustav som också är inne på samma slappargrej som sin mamma fast utan fårskinnstofflor och mysbraller då.

Så här satt han i soffan i morse när jag åt frukost och kollade på Nyhetsmorgon:


 Lite lagom avslappad och tillbakalutad med ena tassen på lilla magen. Ja, han har en skön stil min lilla Prins!

Och sen ett förtydligande. I förra inlägget så skrev jag att jag åt massor med apelsiner.
 Självklart gjorde jag det hemma och inte på jobbet, där det råder citrusfruktförbud.

Kanske borde vimma till mig lite nu, klockan är ju för fasen redan 13.00!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar