20 mars 2013

Ingen fart alls!



Godkväll Världen!

Händer inte mycket här i bloggen, har inte gjort ett dugg av intresse idag. Mest lallat omkring.
Får nog köra ett inlägg om GBP-operationer så det blir lite fart och fläkt. HAHAHAHAHAHAHA!
Naturligvis ska jag inte göra det, blev ju ett sånt jäkla liv sist när vissa valde att missuppfatta allt, trots att jag bara skrivit vad JAG tyckte om dessa ibland så onödiga tjockisoperationer.
 Ja, herregud vad roligt det var och är fortfarande....fast jag är ganska lättroad.

Gjorde favoriten bacontoppad kycklinggratäng idag. Blev om möjligt ännu godare än sist jag gjorde den.
Väldigt intressanta bilder kommer här:


 Rykande het direkt från ugnen


Min tallrik med den obligatoriska broccolin, som jag är beroende av...nästan. Älskar dessa gröna träd.
Gott var det i alla fall!

Just ja! Fick dom magiska breven från Skatteverket idag och jorå.....plus på våra konton!
Jihaaaaaaaaaii, kanske en resa eller ett kamremsbyte eller både och?
Skoja! Men en Ullaredstripp blir det, förhoppningsvis ganska snart. Kommer bli väldigt kul, speciellt med en rookie i sällskapet.

Nu lite Mästerkocken på TV, dom är visst i Paris.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar