2 mars 2013

Gråt, fläkt och längtan till lördag


 Den här snodde jag på direkten när jag såg den på FB.  Och jag konstaterar snabbt, att det är därför jag är så oerhört förbannat snäll mot mina barn! Men kommer sen på att jag får nog flytta från den här kommunen, finns inget äldreboende jag skulle vilja bo på här....!


Den här flickan kom på snabbvisit, skulle låna pappas busskort och gosa med kissen.

Har precis tittat klart på Andra Chansen och vad säger man?
Jorå, det blir nog både sväng, fart, fläkt, konfettisprut, bomber, granater och kanske lite falsksång i Friends.
Som det brukar med andra ord, alla tycker olika, har olika åsikter och hejar på olika artister.

Jag kommer nog i alla fall veva runt och sjunga med i varenda låt, det brukar som sagt vara ett himla drag på Finalen när man är där live. Och nu med dubbelt så många schlagernördar på plats så kommer väl taket lyfta. När sedan Carola äntrar scenen med sitt jubileumsnummer med ALLA hits då tror Emilie att jag kommer att börja gråta!
Kul blir det och jag längtar tills på lördag såklart och för att vara på säkra sidan packar jag ner en trave näsdukar i väskan. Men gråta?? Jag vet inte det jag.....lite, i smyg då!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar