14 mars 2013

nöjdewa.se




Snacka om härlig känsla! Att få arbeta med sina "gamla" arbetskompisar igen!
Tänk att Anne helt plötsligt stod där i natt och högg in när jag behövde hjälp!
VI är kollegor igen, jag är glad som en lax!
Känner mig trygg med dessa nattsyrror, superbra skitar allihop!

 Förresten är all personal på Solängen top of the line! Intresserade, trevliga, snälla, hjälpsamma ja, adjektiven är många. Hoppas det inte kommer bli den där så vanliga grupperingen, dagpersonal i en sammansvetsat grupp och vi på natten i en annan. Jag vill vara med alla!
Har inte träffat någon som jag retar mig på ännu....hahahaha! Hoppas det är ömsesidigt!
Trivs så satans bra och jag älskar stället!
Halleluljha! Slut på predikan......

Sov som en stock ända till 15.00 med en del avbrott för uttråkad kisse. Ut, in, hungrig, ut, in. leka, sova, ut och in. Det gamla vanliga med honom alltså. Norra Europas mest bortskämda katt!
Gör inget, han får hålla på så och jag har mig själv att skylla som skämt bort honom så ofantligt!
Men han är värd det, han är värd det bästa! Jag är hans uppassare...pronto.

Snart middag i Pettssonska, idag har jag slängt ihop en gammal favorit som vi gillar, tortillalasagnen.
Såklart ett Viktväktarrecept.
Här kommer bilden på den:


Himla god middag, vi åt och blev mätta. Det är ju liksom det som är meningen.
Nu soffan ett tag innan det är dags att åka till mitt nya favoritställe....Just det, igår höll jag på att åka fel i rondellen. Glömde att jag skulle åt höger. Snurrig de luxe!

Heippa!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar