6 mars 2013

Himlars vad bra!



Godmorgon säger jag från Pettssonska, jädrar vad jag har sovit! Vaknade 15.00....härligt med skönsömn efter en natt av det lugnaste slaget.
Trivs som fisken i vattnet! Mysigt ställe med superbra personal och gulliga boende.
Dessa två nätter har jag återsett "mina" gamla nattsyrror sen Pomonatiden. Det blev ett kärt återseende med kramar och mycket prat! Gillar dom allihopa, ännu bättre nästa vecka då min favoritnattsjuksköterska kommer att tjänstgöra just dom två nätterna jag jobbar! Whoop whoop!

Som vanligt har jag svårt att gå hem på morgonen, i morse satt jag kvar och pratade med personalen en stund.
Tycker sånt är viktigt, att skapa en bra relation och kunna kommunicera.
Dessutom har jag ju inte så speciellt bråttom hem, det är väl mest Gustav som tycker jag ska vara hemma i tid. Eller allra helst ALLTID vara hemma!

Måste gå ett varv med dammsugaren ser jag, i köket ligger det drivvis med smulor och skräp!
Syns väldigt lätt på det svarta stengolvet.

Köttfärssås till middag idag, enkelt och lättlagat. Orkar inte med något avancerat. Erika och Ferry äter här i dag och jag blir en glad mamma!

Lite mera kaffe nu innan jag ska mata snabeldraken.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar