8 mars 2013

Fredag och jobbhelg!



Fredag igen, veckorna far förbi i ett rasande tempo. Sovit lite halvdåligt i natt.
Min sängkamrat Rudolf hade tydligen tagit värvning i blåsorkestern som förstetrumpetare.
Herregud! Hur kan man låta så mycket?
Dessutom var Gustav ovanligt sällskapssjuk  också,  blev väckt ett antal gånger av Lill-Prinsen, för att sällskapa med honom vid matskålen och senare sniffa en nypa luft i dörren.
Men ut ville han inte, 11 minus, vart tog våren vägen?

Vaknade kallsvettig efter en riktigt otäck dröm..........jag fick inte komma in på Friends Arena på Finalen! Alla andra i sällskapet var godkända , men inte jag! En sån fruktansvärd upplevelse....
Kommer inte ihåg så mycket än så, men läskigt var det.

Idag ska jag chilla med mamma, fredagar betyder mammatajm. Vi åker som vanligt till Willys och veckohandlar, hon handlar, jag packar och bär.
Fika och småprat efter det, allt precis som vanligt.

Next på dagordningen: dusch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar