22 mars 2013

T.G.I.F



Hej kompisar!
Fredag idag om ni nu skulle missat det. Sovit som en stock i natt med endast ett avbrott för sällskaplig kisse. Bra Gustav!
Skuttade upp strax före draghålet och vinkade farväl till Erika och Ferry.
Vad händer idag då i mitt innehållsrika liv? Inte mycket! Jo, Mia har varit här på en snabbfika.
 Hon hade ett ärende i närheten och jag drog igång kaffemaskinen med glädje. Kul med fikasällskap och lite kvalificerat småprat. Gillar Mia!

Ska handla med mamma idag, som alltid. Klockan 12.00 går startskottet och hon har redan frågat mig en gång om jag kommer ha bråttom eller är stressad.
Det blir nog en härlig eftermiddag!

Har inte så mycket mer att svamla om mer än att det snöar...IGEN! Inte kul!
Tror faktiskt inte en enda levande själ seriöst kan tycka att den här marsmånaden är rolig...

Nu måste jag röja i köket, sen luncha och sen iväg till morsan!

Heippa!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar