3 mars 2013

Särskrivning, kineser och GULD



Det blev en liten powernap i stället för powerwalk efter den spännande femmilen.
Gustav och jag skedade på sängen och Rudolf var helt slut efter så mycket sportande så han somnade sittande....han gör ofta så.
 

Femmilen ja, guld till Sverige och satan vad spännande det blev på slutet. Men han höll för trycket denna SuperJohan Olson och fixade ett guld så här sista dagen av VM. Grymt jobbat, jag hade aldrig fixat dom där uppförsbackarna med bakhalt. Nedförsbackarna hade nog mera varit min grej.

Idag är vi ensamma till middag. Erika ska äta god hemgjord thaimat hos Emilie och Jogge.
Rolf föreslog kinesen i Bålsta och jag var inte sen att svara JA!
Ska väl åka strax, Rolf väntar bara på att magen ska börja kurra.

Sen en upp maning till alla sär skrivare!
Trodde alkohol och skid åkning inte hörde ihop! Men i Kittel fjäll så vill dom helst att skid åkarna ska vara halv packade, eller lätt packade men det är samma sak. Halv pottig? Salongs berusad?
Ja, för fan! Det kanske går bättre då i skid spår, knapp liften eller svarta pisterna.
Hittade den här på face book fast såg senare att den var från min favorit sajt tjuv tittat.se



Nu verkar det vara dragläge för Rudolf, magen har visst börja kurra!

Heippa!




1 kommentar: