11 mars 2013

Kalas på Norrboda!




I kväll har vi varit på födelsedagsfika hos Emilie och Jogge. Vi hämtade mormor som var taggad till tänderna och for i väg.


Mina sötnosar i sitt fina kök.  Rolf som alltid, med handen i ansiktet. Han gillar inte att bli fotograferad. Om han bara visste.......


 Gott kaffe och en miniminicupcake. Emilie gör alltid så goda små minibakverk. Man fick väl klämma i sig ett tiotal för att komma upp i samma storlek som en normalstor cupcake.


 Man blir aldrig för gammal för paket! Glad och något överraskad när första paketet innehöll ett favoritplagg från House of Lola. Hon fick även en sån där bra spraymopp som jag köpte till oss i december.
Jag visste att dom ville ha en sån och Emilie utbrast "man vet att man är vuxen då man blir glad att få en städgrej!"
Kommer bli perfekt när Carlos anländer, lättstädat och så himla bra. Jag älskar min!

Mätta och belåtna åkte vi hemåt och nu sitter jag i soffan med en kelsjuk kissekatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar