27 mars 2013

Inte mycket, men alltid nåt!



Uppe med tuppen denna soliga onsdag. I går blev det bara ett inlägg i från mig. Såklart beror det på att det inte fanns något att skriva om.
Dessa dagar när jag sover händer ingenting mer än att jag sover, vaknar, dricker kaffe, surfar, fixar middag, gosar med kissen och sover igen.

Idag då? Jorå, lite på to-do-listan. Ska först somna om en stund, fattar inte varför jag klev upp 7.30?
Ska ju jobba två nätter nu och behöver preppa med sömn.
Senare ska jag till frissan för klipp och färgning. Ska bli skönt, tycker barret växt onaturligt fort den här gången.
Lite Willyshandling är nödvändigt också eftersom jag nu går i ide tills på fredag klockan 14.00.

 Gustav är en kul kille! Igår så tog jag bort hinken med vattnet inne på toan. Ni vet den som vi hade som backup och tänkte spola med då kommunen har haft vattenproblem ett par dagar.
Gustav trodde ju att det var en vattenskål, modell jättestor till honom och har druckit där sen i fredags.
Nu såg han så förvirrad ut, letade efter hinken, gick runt i badrummet och såg ledsen ut.

Kanske skulle försöka sova nu, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar