7 mars 2013

Torsdagsbilder




Vilken dag! Värmande sol som strålar in genom dom skitiga fönstren, där märken efter förra putsningen finns kvar. Vackert så man blir tårögd.
Hittade dammråttor i sovrummet som var stora som dvärgpudlar. Tack solen, hade det inte varit för dina strålar så hade dom nog inom några dagar växt till sig till mellanpudelmodellen...minst!
Kanske eventuellt kungspudel, vad vet jag?

Anne kom på fika och jag bjussade på nyttig fruktsallad med vaniljkesella. Slog på stort och gjorde varsin latte i kaffemaskinen. Hade storstilat inhandlat Latte Artmjölk och både skummade och ångade friskt.
Att sen maskinen var laddad med Starbucksbönor från självaste Junajtidstejtsofamerika gjorde inte det hela sämre. Två muggar var fick vi i oss medans vi pratade om allt, inget och Ullared.












 Fick fin present också.....tack min snälla vän! Ett lurvigt Iphonskal!

Sen när hon åkte hemåt då slog det mig plötsligt att en jag känner väldigt, med stark betoning på väldigt väl fyller år på måndag!
Därför gav jag mig ut på en liten spontan tur, ett s.k "Hemligt Uppdrag".


 Gick snabbt och nu har jag pysslat lite härhemma, legat sked med Fisen i en kvart sen ville han gå upp. Bidde ingen powernap där inte...
Köttsvansen står i ugnen och helgrillas, potatis, morötter och kålrot gör den sällskap.
 Dom ser ut att ha det ganska trevligt därinne i värmen.


Stilstudie på katt, modell hungrig.

Oj, nu kom huvudsponsorn hem i familjen, bäst att låtsas göra något annat.....väldigt vad tidig han var i dag då?!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar