1 mars 2013

Handling, mamma, Carlos och bröllop



Fredag redan?
Här går det undan. Ska ägna en del av dagen åt fredagshandling med min mamma som jag allt som oftast sysslar med.
Senare blir det slapp och soffhäng i soffan med mina två fiskillar.
Kaffe nu medans jag väntar på att tvättmaskinen ska centrifugera klart, gillar inte att lämna dessa vidunderliga vattenmaskinen igång när jag lämnar huset.

Har kladdat ner i almanackan mitt första datum då jag ska vara hundvakt åt Carlos, ROLIGT!


 Det är i augusti när Reneé och Patrik ska gifta sig. Fru Renée Holmberg?
Eller kanske Fru Renée Hellman Holmberg, eller Fru Renée Hellman Ernetoft Holmberg?
Eller kanske Patrik Hellman!?

Spännande blir det och Carlos, Gustav, Rolf och jag kommer kommer dela säng den natten, tur att den är stor!



1 kommentar:

  1. Det där med namn är inte riktigt löst kan man säga;) observera namnsdagen:)

    Kram
    Fru hellman ernetoft holmberg

    SvaraRadera