28 februari 2013

Fullspäckad dag....



Vart tog den här dagen vägen? Har i och för sig fått en del gjort, antar att ni är nyfikna på vad?
Jag har sen vi hördes sist gjort detta, se och imponeras:

  • handlat på Willys
  • hämtat min vita matta från kemtvätten
  • sett 3!!! polisbilar
  • druckit kaffe
  • spelat Candy Crush
  • kammat katten
  • surfat
  • slängt en gammal övervintrad bit mozzarella som förpestade hela kylen
  • ätit fil, banan och kårnflejjjks
  • tagit kort på Gustav i solskenet
  • dammsugit
  • dammat lite, fasen vad det ser ut härinne i solskenet!
  • tvättat nya arbetskläderna inför starten på måndagnatt
  • messat med Emilie
  • fikat med Gustav
  • spelat Candy Crush, kommer aldrig igenom nivå 23!
  • ändrat facebookstatus
  • powernappat med Gustav tätt-tätt intill
  • gjort en supergod lasagne och sallad
  • kollat in Carlos på kennelsajten, nya bilder idag
  • ätit middag med nästan alla mina favoriter, saknade dock två!
  • sen kom Jessica och vi drack kaffe
  • röjt i köket
  • surfat
  • pratat med Emilie
  • tittat på Carlosbilder igen, han är så söööööööööööt!
  • skrattat åt en väldigt hysterisk mäklarannons på Hemnet
  • hamnade i soffan med Macen i knät........
  • och där sitter jag än, ensam


Lite bilder på  min dag kommer här,  halvdåliga som vanligt. Tror Iphonen börjar ge upp.


Mys i solgasset med katt och godis

Här vilar vi, armarna räckte inte till att fota hela oss

Gustav väntar på skinka

 

2 kommentarer:

  1. Såg också tre polisbilar, fast igår, de stod parkerade lite hur som i centrum, när jag och W skulle gå till simhallen. Han undrade lite argt var de var när vi kom ut igen :)

    SvaraRadera
  2. Läste nyss på UBRO att det hade varit inbrott på Bokstigen, så det var nog därifrån polisen kom

    SvaraRadera