14 februari 2013

Tramsdagar och huvudvärk



Varit lite väl degig och klen idag. Har en huvudvärk som vägrar ge sig. Tror det beror på att jag är utarbetad....tre dagars dagjobb pallar inte jag. detta är naturligtvis ett skämt.
Klart jag pallar det, huvudvärk kan man få ändå!

Alla stjärtars dag idag tydligen. Ytterligare en för mig s.k onödig dag. Allt för att affärerna ska få sälja, och som vi går på det. Jag tycker man kan tycka om varandra varenda dag på året och inte behöva ha EN specifik dag då man ger/får blommor, choklad och uppskattning.
Så till mina älskade barn: Ni vet vad som gäller, älskar er idag, igår, i morgon och alla andra 364 dagarna varje år!
Nog tramsat om denna kommersiella jippodag!

Gustav gillar att jag är hemma idag. Vi har sovit sked hela natten och även nu en stund mitt på dagen. Han bryr sig inte ett dugg om sin hemmavarande pappa utan vankar mig i hasorna som en hund hela tiden.
Lilla Fisen, vad du är mammig!

Har inte så mycket mer att stimma om, tänkte köra igång med att skriva inköpslista. Är ju fredagshandling med mamma imorgon. Det gäller att vara förberedd.

Over and out!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar