13 februari 2013

Kantarellstuvning i krokodilformat




Fick ett nytt härligt mail i natt från Floridaresenärerna.
Bilden till vänster visar lite kel och gos med nytillskottet, familjens egna lilla Kantarellstuvning!

Jag brukar ju kalla Gustav för min lilla Kantarellstuvning och nu har alltså Ingrid och Micke sin lilla stuvning som i en liten ask, visst är han söt?

Tror dessbättre att han får stanna i Amerika, tullen kommer nog inte släppa igen honom.....men Micke brukar vara påhittig han kanske hittar en lösning.



Det är väl lite så här jag tänker mig mitt nästa boende..... fast såklart med en vacker mahognykryssare istället för illaluktande plastbaljor utanför.

 Vi var ju på Cirkus i går, jag och fem stycken 27-åringar. Vi satt perfekt på tionde raden på parkett och som ni redan vet fick våra skrattmuskler jobba frenetiskt i 90 minuter. Det var så bra!
Han är fantastisk och det var bara nya skämt, inget man hade hört tidigare.  Och sen hans kroppsspråk.....Det här kommer man leva länge på!


 Mina fina ungdomar! Micke, Jogge och Emilie. Jorå, vi hann med ett glas vin och lite jordnötter innan föreställningen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar