16 februari 2013

Ja, jädrar!



Kommer aldrig hem från jobbet i tid. Har svårt att gå och byta om när personalen har kommit, vi pratar, skrattar, skvallrar och trivs.
Såklart kommer jag sakna mina Viggenkollegor, dom är grymma.
Men min förhoppning är att vi håller kontakt, keep in touch som man säger på amerikanska filmer.
Mina nya arbetskompisar är förstås också grymma och jag känner många av dom och har jobbat med dom tidigare. Det känns extra bra såklart! Kommer väl säkert inte komma hem i tid från Solängen heller........blablablabla....

Ska sova nu, känner mig trött. Hade en ganska "lagomnatt" i natt, vissa valde att sova medans vissa hade fullt upp med annat, som t.ex tebjudningar, leta efter barn, vara arg för det var mörkt och smäll i dörrar.
Messade precis med Erika, hon var färdigpackad och redo att gå dom få hundrametrarna till Vara Station för att påbörja resan hem. 
Hon hade mycket packning, tror jag det. Hon ska vara hemma ett tag nu och kläder och sånt är väl det som hon packat mest.

Godnatt mina vänner!





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar