10 februari 2013

Hej!




Hej på er!
Idag är första dagen som jag känner mig helt återställd, endast lite övervintrad hosta skvallrar om att jag varit sjuk.
Emilie messade i morse och undrade om jag ville följa med till Plantagen, hon ville spendera sa hon.
Sagt och gjort, jag hämtade henne vid 12.00 och sen stack vi iväg.
Vi klämde på det mesta, Emilie handlade två gröna växter och jag lite billiga ljus. 
Sen dags för det viktigaste när man besöker Plantagen....kaffet!
Varsin latte och sen delade vi på en liten, platt kaka.

Vidare till Ikea, fast det ingick inte i den ursprungliga planen. På Ikea var vi inte ensamma, som oftast.
Här handlade Emilie lite smått och jag lite lagom.......i rosa så klart.

Lite bilder från dagen. Se och njut!






Världens näst godaste kaffe, Wayne´s coffee!




Hemma igen så tittade vi först på Melodifestivalen igen på svtplay.  Det var ju så inihelvete bra igår......
Sen skypade vi med Erika, det är alltid kul!

Nästa helg kommer hon hem! Jippie!



Lite bilder på Fisen! Han sitter och tittar ut genom fönstret och längtar till våren....
Han vill skutta på gröna gräset, klättra i träd och krascha småfåglar och möss.
Inte sitta som här, på köksbordet med Schlagerbilagan framför sig!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar