2 februari 2013

Varit lite trött



Vart osynlig idag. Beror bara på en sak, trötthet!
Haft en utav mina sämre nätter i natt. Jag har hosta och en katt som väckt mig en gång i halvtimmen.
Han var ganska billig vid 03-00-tiden kan jag lova.
Somnade väl ändå till och vaknade av alarmet klockan 5.15. Dags att klä sig och ut och skrapa is på bilen, det var 8 minus.

Skjutsen till Arlanda gick bra, tog 80 minuter fram och åter. Hoppade i säng och försökte sova bredvid en stånkande och frustande sjuk man.
Gick inget bra, men till slut gick han upp och jag tvärdog. Sov till 13.00! Tackar!

Vet inte om jag också håller på att drabbas av denna elaka influensa nu, känner mig lite halvseg och det kliar i halsen.
Ska jag få skiten tar jag det helst denna vecka och inte veckan efter då starten på Solängen drar igång, vore högst olägligt att börja med att vara sjuk.

Tittade nyss på Junior Masterchef från Australien. Barn mellan 10-12 år deltog och fick man inte ångest nu så får man väl aldrig.
HERREGUD! Vilka maträtter dom lagade! Jag är i smått chock! Det dom tillagade skulle jag aldrig ens ha tanken att försöka mig på.

Ska dammsuga nu, Rudolf tycker det är dammigt. Så så är det väl bara att köra igång då.
Glöm inte Mello ikväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar